Barnprogram som bakgrund

Är på jobbet och har för tillfället lunch.
har barnprogram som bakgrundsljud, eftersom de andra av någon helkonstig anledning tycker om att titta på det där dumma programmet.
Jag förstår inte!!

Det handlar om nån klantig gris som jag vill slå. USCH FÖR TÖNTIGA GRISAR!!

Den här veckan är sista veckan, sen måste jag tillbaka till skolan. Och försöka ta reda om jag vill hålla på med teater. Suck. Det är ju för jobbigt de här valen.
Egentligen vill jag väl jobba här en hel del, men jag vill ju också göra något annat, och det är problemet.

NÄE, jag blir totalt psykad av det här klantiga barnprogrammet.
VARFÖR VARFÖR VARFÖR vill folk över 12 ens se såna där program? Det borde vara åldersgräns på barnprogram.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©