Den lilla sagan

Nu sitter jag här och skriver en saga. Den är fruktansvärt bra ska ni veta. den handlar om en liten man som har en liten katt som heter Sven och en liten traktor. Tillsammans bor de i en liten stuga.
hela historien kretsar kring att den lille mannen bjuder alla sina vänner på julfest.

Som ni förstår så är detta en saga. Jag själv älskar den och älskar alla underbara klyschor i den. Det här är en kickass saga ska ni veta!
(Och nej, jag fick inte bestämma handlingen helt själv, jag var tvungen att förhålla mig till vissa regler)
I övrigt sitter Emil och spelar WoW. Själv är jag ganska nöjd av att sitta här med min saga. Ska nog värma lite glögg nu också så jag hamnar riktigt i julstämning.
för det är precis vad den här sagan handlar om. Den äger.
Ok, nu ska jag försöka slutföra den och sluta rita dumma bilder på sagan i Paint. Och ja jag vet, mina paintskills är inte så märkvärdiga, menmen.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©