Pokertid är vintertid

Idag har jag gjort praktiskt tentamen i Bild och Form.
det kändes enkelt, så vi kan väl hoppas att det gick bra.
Det var lite kul iallafall, roligaste tentan hittills, men det var väl bara för att jag tycker att jag kan photoshop och Indesign sen länge.

jag har påbörjat en ny pokertid i mitt liv för övrigt.
Jag har nämligen bestämt mig för att köpa ett par nya skor.
Eller jag vill köpa ett par.
Men det är såhär, att jag faktiskt inte kan avvara typ 1000 kr för ett par snygga stövlar.
Så därför får jag helt enkelt spela ihop det på mitt mycket försiktiga sätt.

Som ni alla säkert vet så är jag inte den som spelar för stora pengar, utan istället föredrar att spela lite och säkert.
Så därför lär det väl ta nån vecka eller två innan jag har spelat ihop det.
Men snart så!

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©