Praktikrapport och sexparodi (De har inte med varandra att göra, som tur är)

Första praktikveckan har tagit slut, nu är det bara nästa kvar... Känns riktigt tråkigt om jag ska vara ärlig, men men.
Praktiktiden har varit riktigt kul i alla fall, och jag gillar verkligen vad jag har fått göra. Allt har varit roligt faktiskt, det finns inget som jag ångrar eller hoppas på att jag slipper nästa gång.

Praktikrapporten för veckan är också klar och väntar på att bli inskickad. Men det får vänta tills jag kommer hem. Just nu sitter jag i Västerås i en allt mörkare lägenhet. Min storasyster har inte fått ordning på alla lampor än, det kan jag konstatera.
Mamma målar i rummet bredvid, jag börjar få en aning tråkigt om jag ska vara helt ärlig.

Idag läste jag en snutt på aftonbladet också och kände att jag var tvungen att länka. Jag menar, titta på det här!
Nej, det kommer väl inte som en chock precis att jag skriver om World of Warcraft, men det här är alltså en parodi på spelet. En parodi i form av ett humoristiskt sexspel med prostituerade alver, kåta orcher och fulla rymsoldater. Undrar just hur mycket sex man får ha i spelet, själv har jag väl inte alltför mycket erfarenhet av så kallade sexspel och förresten inte av det här spelet heller så jag borde väl hålla tyst. Men det känns en aning som att begreppet "sexspel" används ganska brett i Aftonbladets rubriker.
Nåväl.
Själva idén verkar ju genomrolig. Fast det borde väl ändå redan finnas ett gäng såna här parodier?

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©