Så var jag snart på väg då

Då tar jag mitt pick och pack i en skåpbil och far söderut.
Jag ska härmed packa mina saker på en halvtimme och sen bär det av.
Wonderbaum.
Vi ses, kära vänner.
Jag är tillbaks på söndag eller nåt.

Nu känner jag en fruktansvärd längtan att sova.
Men icke.

Sa hejdå till Emil för ett tag sen. gjorde mig ganska ledsen och det enda jag ville var att slita av honom kläderna och... (eh....) göra lite privata saker...typ.

Men men.
Det får väl vänta. Som vanligt. Jag saknar honom redan. Suck.

Vill ni mig nåt så finns jag som vanligt att nå på mobilen.
Som en riktig trucker alltså.
(Okej, jag kör skåpbil och inte lastbil så jag medger att det inte stämmer helt)

Kramar

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©