Lovely life and birthday

Jag har aldrig känt mig så utarbetad i hela mitt liv.
Fast det har varit rätt kul ändå.
Helgen som ligger bakom mig har vart jobbig men ändå ganska kul.
Vad kan jag säga då?

Jag fyllde år i fredags, den 27 april.
Det känns som en vanlig dag. Jag är aldrig hemma på min födelsedag längre, så det har blivit som en vanlig dag.
Nästan.
Mina söta arbetskompisar Alex och Kalle köpte mig lite presenter som ingen kan förstå logiken med.
Men de är söta ändå.
Nu är det valborgsfirande hemma hos Ken och Emil.
Ganska lite folk här dock.

Emil har sin söta självlysande piercing på tungan.
Hihi.
Han kan knappt prata.

Så i helgen var det skönhetsmässa. Jag hade väldigt kul.
Massa roliga gratisprover och sådant som jag har jättekul med.
Note to self: Köpa nagellacksremover eller ta mig själv hemåt.
Jag måste fixa mina naglar med detta roliga dekorationskit jag nu har skaffat.
HIHI!

Oh, mitt nya ord som jag funderar på att missbruka: Wunderbaum.
Istället för underbart.
Vart jag har fått detta ifrån? Nowhere.

Undras om Emil börjar bli orolig vart jag har tagit vägen snart.
Han sitter och snackar nåt farligt tydligen med Martin och Niklas uta i vardagsrummet.

Så Göteborg i helgen som kommer.
Wunderbaum.
Hoppas det blir kul.
Får lite nya teamvänner och det kan väl bli roligt.

Fick för övrigt en epilator i present.
Jag har alltid velat ha en sån.
Men my god vad ont det gör!!!
Jag vill nästan dö varje gång jag använder den.
MEn jag tänkte att om jag vaxar först och sen använder epilatorn.
Så nu sitter jag här med vaxade ben. och det gör lite småont.

Nåväl. nu tillbaks till festen.
Den kanske blir lite privat en stund...

Nåväl. nu tillbaks till festen.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©