Avskyr morgnar.

På väg till jobbet. För att öva på att räkna. och lära mig spel.
Möjligtvis kommer jag att känna mig dum i huvudet också.
Men det är förhoppningsvis sånt som får mig att bli bättre.

3 minuter kvar tills jag måste gå.

Busstationen ligger ju jättelångt bort och det är säkert jättekallt ute.
Suck.
Fan att Emil ska ha bilen men vi flyttar ju nu... så då kan jag inte ens ta bilen.
Ikväll flyttar vi! Tjoho!
Och jag slutar jobbet klockan 19.00.... Suck. Gud vad trött jag är.
VIll sova.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©