Panik

På väg till jobbet ikväll och känner mig aningen trött. Fan också. det är klart att det skulle hända bara för att jag inte sov mina två timmar mitt på dagen. Men det jävla sminket vägrade att lägga sig rätt så på det fjärde försöket sket jag fullständigt i att bry mig och hoppas på att ingen annan bryr sig heller. Jävla hud som ska bli för torr. Jag avskyr det.
Och fan att vi inte har nån mat hemma.
Måste hinna förbi ICA innan jobbet, så därför måste jag åka hela 2 timmar innan jag ska jobba bara för att hinna köpa mat.
Jo, jag kan äta på jobbet men jag tänkte spara det till nästa vecka då jag ändå kommer att vara där varenda dag.

Jaja. jag åker nu. Måste hinna till affären innan 20.00. Så det blir alltså 2, 5 timmar innan jobbet börjar.
Splendid.
varför gjorde jag inte det här tidigare?
Hoppas att det blir en lugn kväll.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©