Usch.

Tja... vad ska man säga om början på 2008?
Det börjar värdelöst iallafall.
Men det borde väl betyda att det blir bättre?
Eller?
För mycket att tänka på nu känns det som, men egentligen är det inte så mycket.
Vi flyttar om en månad, vem vet vart?
Måste börja packa. Funderar på att först packa ner böckerna, sen byråarna, slänga ut köksbordet, börja packa ner kläder och handdukar, glas och muggar, därefter, när det bara är nån vecka kvar så ska jag packa ner hela köket utom två glas, två par bestick och två tallrikar. Sen kanske nån kastrull och sånt kvar också.
Frysen ska frostas av.

Men just nu styrs mitt liv av misstankar. Misstankar om jag är sjuk eller om det som inte får hända har hänt. Men testet visade negativt, så jag måste vara sjuk. Fastän ni vet vad är två veckor försenad.
Suck.
Men imorgon ska jag jobba. Yes.
Hoppas allt är bättre då.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©