Ingen rubrik

Yes! Min dator har äntligen fattat att jag inte orkar logga in på blogger genom att skriva in min onödigt långa e-mailadress varenda gång jag vill berätta något.
Vanligtvis slutar det med att jag inte gör någonting och inte berättar någonting i min blogg.

Min dygnsrytm är lite förstörd. Men det är lika bra.
Den fixar nog till sig om ett tag.
Idag ska jag in till stan. Ska försöka hinna förbi MQ och GinaTricot också, eftersom jag ändå har presentkort där och jag behöver kläder. Speciellt som jag vill ha den där snygga röda tröjan från GinaTricot men som har varit utsåld överallt (okej, i Eskilstuna) så säkerligen finns den inte här heller.
Emil fick åka tidigt imorse. Han började skolan igen och jag är givetvis inte ett dugg avundsjuk Dumt nog kunde jag inte somna om.
SÅ jag har varit vaken hur länge som helst nu. Kanske dags att sminka mig lite nu.
Eller kanske typ... plocka ögonbrynen.
Var är min pincett med inbyggt ljus nånstans??
Och varför har jag inte bytt lyset på den?
Jaja. Den är ju ändå borta. Fast jag har för mig att jag använde den här hemma i Sundsvall efter att vi kom hit.
Vi flyttar om tre veckor! Gah!

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©