Aj...

Min hals värker. Men i övrigt... inga förkylningssymptom. Jag förstår inte.
Det borde ju komma bli lite snuva och nästäppa och... ja usch. Fast jag hoppas att jag slipper. Fast just nu gör det så ont i halsen att jag nästan hellre har nästäppa. Och jag avskyr nästäppa.

Så idag, vad gör jag idag? Ja, efter gårdagens sena läggning (Usch, klockan var ju typ tre!)

Jo, jag sitter och tittar på Americas next top model cycle 14. Jag blir glad när det är rödhåriga med. I cycle 13 så vann tjejen jag hejade på från början. Det gjorde mig lite glad.

Så det är vad jag tänker göra idag.
Inget annat kommer att passa idag.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©