Imorgon bär det av...

Och jag har inte ens packat färdigt.
Men jag håller på så det är nog lugnt.
Idag var en trevlig dag med mamma i Västerås. Jag köpte en jättefin t-shirt på rea plus två bh-ar.
LFM BH. Fast inte längre. Nu har jag så det räcker.
Hehe.
Ja, jag vet inte vilka av er som förstår den förkortningen, men men.
Det skämtet har jag nämligen skrattat åt i ett par dagar. Vilket skämt undrar någon?
Tja... det är alldeles för svårt att förklara.
Men googla vettja!

10.09 går tåget imorrn, sen är jag äntligen hemma hos min kära lägenhet. Det ska bli så skönt att komma tillbaka faktiskt.
Jag har inte varit hemma på alldeles för länge.
Tur att Emil är där och tar hand om stället.
Anyhow, jag är i packartagen. Syns hemma sen, kalmarbor!

1 kommentarer:

Frida | 7:09 em

Jag fattar inte LFM BH, och inte ens googling gjorde tricket. Jag har fattat att det har med WOW att göra. inte mer. Hyllan är ju kanonsnygg, eller hur? Den är från Chilli, vi hittade den en dag och såg att den var nedsatt till halva priset och tänkte att vi måste slå till eftersom den var så snygg. Lite krånglig att bygga ihop och dessutom inte helt "rätt", men det ska vi ta med Chillis kundtjänst. Inget som syns framifrån iallafall.

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©