Nöjd med dagen! Nu blir det... vänta, jag har ingen bil

Nåväl, som rubriken lyder så är bilen på service. Men tydligen är den klar nu!
YAY!
Det gick fort och jag är jätteglad, men hämtning av den blir imorgon.
Idag har Sarah, Hanna och jag jobbat klart med vår nya och fantastiska tidning som kommer att fyllas med massor av roliga och välskrivna texter den närmaste tiden.
Vi har till och med varit så ambitiösa att vi har tagit nya och fräscha bilder utomhus utan ytterkläder. Tack Hanna för det.
Nåväl, resultatet kan ni se här. Men ha i åtanke att detta bara är ett tomt skal än så länge. De artiklar som ligger inne är bara blaj som jag skrev när jag inte hade något bättre för mig. Det vill säga för några minuter sen.
Nu har jag inte heller något speciellt för mig, så då skriver jag här.
Glöm inte att titta på våra vackra bylines i slutet av texterna förresten. De äger.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©