Den blå bollen

Den blå bollen ser ensam ut mitt på golvet nu när killarna inte är här och leker med den.
Den ser lite ledsen ut faktiskt. MEn det är väl bara som jag inbillar mig.

Det är tyst här.
Lika tyst som för ett par dagar sen.
Skumt.
Man hade liksom vant sig ett tag vid att folk var runt en. Men det är väl så det blir.

Det finns egentligen ingenting att prata om för tillfället. Bra där.
Har spelat Betapet (Vilket är bland det nördigaste du kan göra, men det är otroligt beroendeframkallande)

under en ganska lång tid. jag vann varje gång. Jag är bra.
Det är töntigare än att vara värdelös på spelet, men men, så är det.
Disken från igår är äntligen fixad.
Flaskorna (VILKA ÄR MÅNGA) är undanplockade i kassar.
Det är alltså någorlunda rent.

Jag tror bollen saknar Martin. Den ser helt ensam ut. Jag tror att Sissela har fått en konkurent. Den blå bollen. Hehe.

Nej, nu svamlar jag igen. Jag får sluta med sånt. Gah.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©