Äsch

Usch, vad jag varit oproduktiv idag. Ja okej, jag har diskat bort diskberget och städat sovrummet men det känns ändå meningslöst.
Jag saknar att jag inte riktigt vill bry mig längre.
Jag ska bättra mig. Jag vill verkligen bättra mig.

Jag bara undrar hur jag ska klara mig den här tiden.
Jag har ju inga pengar. Ingen inkomst. Det är ju inte sant.
Suck.

Jag saknar mina vänner.
De jag aldrig träffar.
Det är så mycket som aldrig hinns med när jag är här.
Och det finns så mycket som jag borde göra. Det finns bara vissa saker jag tänker på.

Jag tycker så synd om honom. Jag önskar att det fanns nåt jag kunde göra.
Nu är jag mest irriterad. Men jag antar att hon har blivit skadad av tiden som gått. Ibland är det kanske lättare att försöka få livet att framstå som en såpa och göra allt mycket mer komplicerat än vad det är. Istället för att bara sätta sig ner och förklara alltsammans på riktigt. Kanske lever det en dramaqueen i varje person, vissa mer framträdande än andra. Jag önskar jag vågade säga något. Men jag har inget med det att göra. Jag hoppas bara att när jag inte vill vara ihop mer, kan avsluta det snyggt. Lite vuxet kanske.


Kanske är inte jag vuxen heller. Det är jag inte. Men vissa tillfällen känner jag mig vuxnare än nånsin.

1 kommentarer:

Anonym | 4:39 em

Hej! Skön blogg. Skulle ni möjligen vara intresserad av att tjäna extra pengar på den genom annonsering? Tveka inte att kolla in vår sida eller höra av er!

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©