Är på skolan, ses sen,

Jag glömde kamerasladden. Fan. Jag som just fick en del tid över för att lägga upp en bild på mig och mina ägiga hörlurar.
(Jo, jag tänker härmed förklara att ordet "Ägigt" med alla möjliga böjningar numera är ett ord!)
Men tyvärr. Det får bli snart.
Jag lovar att jag ska.
De är jättesnygga i alla fall och jag överväger skarpt att använda dem istället för de där jag får använda i radiokursen.
Men mina intervjuer kommer att bli bra den här gången, det kan ni ge er på.

Nåväl. bild ikväll då. Jag lovar nästan.
Om jag kommer ihåg.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©