Provar på något nytt

Tillsammans med en ny kurs har jag nu fått upp ögonen för bloggverktyget Wordpress, så under några glada veckor kommer jag att uppdatera en del på den här vackra sidan.
Och nej, det är inte den fina tidningen Avtryck som jag länkade till i förra inlägget.
Det här är, precis som den här bloggen, en högst personlig blogg.
Men den är lite snyggare.
Så under dessa glada veckor ska jag fundera på vart jag vill vara.
Så om ni följer mig på den här bloggen, glöm inte att kika in där då och då ifall att jag skriver oftare där. Man vet ju aldrig.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©