Glasspillror

Har inget att göra med min dag.
Jag mår bra idag. Min syster tog körkort idag och det gör mig glad. Det ska bli kul att åka runt senare. Om tio dagar tar jag också körkort. det ska bli riktigt kul.
Jag hoppas jag klarar det bara.
Verkligen.
Vi får väl se.
Vi har fikat mycket i övrigt.
Och jag är lyckligare än någonsin.
Eller jaja, det kan ju diskuteras.
Men ibland känns livet som en dans på rosor.

Mellan tumba och järna ligger en kyrka längs sjön, vi tar oss dit i oktober, strax före snön...
Tack för att allt kan vara så underbart ibland.

Förlåt Frida förresten. Jag försökte att inte... ja du vet.
Vi har pratat så mycket om det.
Men det är svårt ibland.

Tack för att du är min syster för övrigt.


Och i helgen kommer mina kära vänner från Karlstad/Stockholm hit.
Line och Rebecca. Okej, tjejer, så här ligger det till:

Line, du ska fan i mej komma hit på fredag eftermiddag. Så är det bara. Deal with it. (Visst?)

Rebecca, du kan ju inte komma hit då så du ska vara utanför min dörr senast klockan 10 på morgonen. (Okej, jag skojar bara du kommer när du kommer) Men du vet ju att jag jobbar på lördag, men det kan vi fixa. Kom bara ut till vår vackra ristning (Där jag jobbar) när du känner dig som minst bakfull. (haha.)

På kvällen ska vi gå ut. På Rolling Rock. Vi har fixat folk som ska dit. Hittills är det jag, Frida, Emil, Kattis, Line och Rebecca. Vi jobbar på att Daniel ska hänga med. Det kanske händer.
Sen vill vi egentligen ha med hela gänget, så folk i eskilstuna, (Ni som känner oss alltså, ni andra får väl komma om ni vill) känn er inbjudna till vår Rolling Rockträff.

Vi har säkerligen en liten förfest typ vid åttasnåret eller nåt. (Det betyder drinkar, smink och klädbyten i all oändlighet. För det är sånt vi gör på våra förfester =)

3 kommentarer:

Anonym | 10:57 fm

låter lockande. jag ska överväga och se om jag kan och vill. förmodligen vill jag ju men frågan är om jag kan.. you see?

Anonym | 11:25 fm

http://www.shinyshiny.tv/2006/07/a_selfstirring_.html

prylmåste eller hur

Line | 1:44 em

Jag har typ liksom övertrasserat mitt konto med femtio spänn. Vad ska jag göra!?

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©