Sen du kom hit.

Jag blir varm av din närhet.

Ibland så är allt som det ska vara. Och det är de där ögonblicken som får en att orka med livet ett tag till.

I mörkret av vardagsrummet finner jag ett litet lugn som infinnit sig under kvällen.
Av många anledningar.
Frida och jag planerar resa nånstans (Vem bryr sig vart vi åker?) nån gång i slutet av sommaren. Bara syrran och jag.
det kommer att bli kul.
För efter det så är sommaren slut och vi flyttar igen. nånstans, dit vinden bär oss.
Men jag vill vara kvar här.
I Eskilstuna. Det känns så.

1 kommentarer:

Anonym | 1:31 fm

Jag spyr på din romantik:P (nej det gör jag inte).
Sa den otroligt bittra daniel som lever det ack så vilda singel livet:P

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©