det blev inte så...


Jag ska sluta ge löften om inlägg på bloggen.
Jag orkar ju aldrig fullfölja dem.
Ack.
Nej jag var trött idag och ser ut som ett spöke så vill faktiskt inte ta en bild på mig och mina rosa hörlurar. Men imorrn kanske jag har fått sova!

Lägger upp en bild på den ensamma och plundrade jultomten som står ute på isen på ån.
Stackarn har blivit avsliten alla sina kläder och troligtvis micken han sjöng i också.
Han stod och sjöng här före jul nämligen.
Det var trevligt. Men se så det gick!!
Man ska inte göra goda gärningar.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©