Direkt efter nyår


Ja just det, Hemtenta och filmanalys ska skrivas ner. Jag har allt i huvudet jag lovar!
(Vi kan väl hoppas i alla fall)
Klockan är 04.19 och jag har just fått dra en nyfrisk pojkvän från sin pojkvän. Dvs Martin.
Ibland gör det lite ont i hjärtat att sära på de två. Ja nej egentligen inte.
Vad ska han stanna kvar där för?
Klockan är mycket ju! Och han är sjuk! det är bara alkoholen som gör honom frisk för en stund.
Vänta bara tills imorrn... Då ska jag skratta.
Ännu en snygg bild ska ni få, givetvis från min kära webkamera som är lite lagom suddig.
Nu mår jag givetvis helt underbart, eftersom jag slapp GÅ hem från Martin.
Däremot är jag lite trött. Och osminkad. Och ont av min outfit.
USch nä, nu ska jag se på Fringe med Emil och sova lite.

1 kommentarer:

Recensenten | 11:25 em

http://www.youtube.com/watch?v=I48tLiuuiWQ

tänkte den kanske passar?

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©