Sökande efter en datorväska


Att det ska vara så jäkla svårt att hitta en vettig datorväska med axelrem och plats för sladdar, laddare med mera?
det verkar ju inte finnas någonting till min lilla dator. Ärligt talat trodde jag det var standard med netbooks i den storleken jag har på dator, dvs 10", eller LxBxH dvs 26x18x2 men se det gick inte. Så nu sitter jag och dreglar över väskan jag egentligen vill ha.
En jättefin rosa vertikal väska från Walk on water.
Den skulle ju till och med matcha mina fina hörlurar som jag fortfarande inte lagt upp en bild på.
Jag som bara vill ha en väska till datorn som jag kan gå runt med utan att förstöra mina handväskor!

2 kommentarer:

Frida | 7:06 em

Den är ju inte ens särskilt dyr. vad hindrar dig? Köp den innan jag köper den!
http://www.pikmee.se/default.aspx?main=ListProducts.aspx&cat=414

Eligin | 8:15 em

jag skulle göra det, men det är såhär att måtten passar inte. Jag skulle ha köpt den för länge sen om det var så att den passade.

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©