radioinspelning

Att det ska vara så svårt att fylla ut 14 minuter med prat. jag kan ju prata om vad som helst hur länge som helst. Så jag har tagit ut en massa dumma anekdoter som jag ska berätta i mitt radioprogram. Jag tänker berätta om min kära systers tidigare internetalias. Ja alla vet vi ju vad jag pratar om. Blåbärsknäcke såklart. Eller blabarsknacke som det blir på internet. Haha.
det internetaliaset äger, Frida. Så det tänkte jag berätta om bara för att fylla ut tiden. Jag är rätt bra på att blanda ut mitt program känner jag nu. Låt oss hoppas att det kommer att bli bra sen också.
Just nu spelar jag Pärlor med Kent, och har äntligen kommit in på den delen av programmet som jag INTE har kört igenom förut. Det här ska bli intressant ska jag säga.

Jag är faktiskt livrädd för imorgon. Det kommer ju att gå... sådär. Eller kanske bättre. Det här kanske är bra. Jag måste bara lära mig att prata i en vettig takt.

Fast det kanske jag gör. Ska se när jag är klar här. Jag gör nämligen en testinspelning just nu. Visst är jag smart?

Gah vad tröttsamt det här är. Jag vill bara hem. Jag har varit här hela dagen!! Sen sisådär klockan halv 9 på morgonen. Jag sitter säkert kvar här till halv nio ikväll också. Fy fan säger jag bara.
Men snart är det över. För imorgon ska jag faktiskt spela in. Gud vad skönt.

Jag behöver faktiskt semester från det här.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©