Radiomorgon

Usch. Gick upp nån gång efter sju (minns inte, jag var så trött) och for iväg till skolan med Nadia.
Idag är det dags, idag är dagen vi alla väntat på den här veckan!
(Okej, det är bara jag som har längtat, de andra har bävat för den här dagen...)
Det är idag som vi gör vår radioinspelning!
Och vad har jag gjort denna vecka?
Hmmm... ingenting faktiskt.
Jo, lite har jag gjort. Men inget som egentligen är värt att nämna.
Jag har mest suttit här och sagt ja eller nej. Och det passar mig ska ni veta!

I övrigt är jag extremt trött. Jag förstår egentligen inte vad jag gör här, men det finns väl en anledning antar jag.

Fast just nu kan jag inte göra så mycket.

Jag lutar mig istället tillbaka med min morotsjuice och hoppas på att den här timmen kommer att gå förbi relativt smärtfritt.
Sen hoppas jag att nästa timme också gör det.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©