Internet och inget att göra

Jag behöver mer att göra på internet. Sen jag började använda Google reader har mitt internetanvändande gått ner något otroligt, jag behöver inte längre sitta och klicka på varje sida längre för att se om de har uppdaterats.
Men...

Nu har jag inget att göra längre på internet. Det tar ju bara ett klick att kolla alla femtonnånting bloggar som jag följer. Vad i hela friden ska jag göra av den tiden nu?

För övrigt så har vi det bra här nere i Kalmar. Jag och Emil har varit och solat litegrann på stränderna omkring Kalmar. Personligen har jag fastnat för Danska kullarna som ligger en bit från slottet. Emil verkar också trivas där. Givetvis använder jag solskydd. Det måste man! Fast det är inte som att Emil bryr sig. Fast nu har han fått betala för det. Häromdagen kom han hem från stranden helbränd på magen. ÄGD säger jag bara. Speciellt som han bara dagen innan började jiddra om att använda lägre skydd än 20.
Nu kanske han lyssnar på mig när jag säger att minst
20 i skydd ska man ha, gärna 30 i ansiktet.

Frida är i alla fall inte bränd, även om hon spenderar mer och mer tid vid fönstret. Hon gillar att titta ut och just det, har jag berättat att hon löper? Det berättar hon mer än gärna för både mig och Emil med jämna mellanrum.
Nu har hon i alla fall hittat en ny favoritplats. MIN PLATS I SOFFAN!
Jaja. Jag får åtminstone sitta bredvid henne.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©