Trött och förvirrad.

Jag hatar att leta bostad. Jag hatar det. Det är till och med värre än att flytta.
Egentligen vill jag ju inte ens bo i Kalmar, inget blev riktigt som jag hade tänkt mig. Det känns rätt dumt nu faktiskt. Jag trodde verkligen att det skulle fungera ett tag till. Men å andra sidan är det väl lika bra att flytta igen. Jag behöver ju komma närmare stan. det behöver ju Emil också.

Jag vet bara inte riktigt vad jag ska göra i den här stan. Jag menar, det känns inte rätt just nu.
Jag vill så gärna flytta till Stockholm, men är osäker på om det går att förflytta mig dit efter sommaren. Eller om jag måste bita ihop i 3 år.
Får kolla upp det när jag har läst lite mer.

Jag är skittrött, så jag ska nog gå och lägga mig.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©