Brödrost

Igår fick jag för mig att min brödrost var ute efter att döda mig. Den gjorde ett så konstigt ljud som lät ungefär som i en film, när man vet att nånting kommer att explodera. Som ni vet när dom i en film haft gasolspisen på och sen kommer på att man har en gasläcka eller nåt (jag kommer inte ihåg detaljer!) och så säger karaktären som gjort det "oh crap" och sen exploderar hela rummet.

Har ni sett det? ungefär så kände jag mig igår när jag skulle rosta en macka. Så nu tänker jag köpa en ny. Jag vill givetvis ha en röd från OBH Nordicas Chilliserie, eftersom jag har en vattenkokare därifrån. (Den är jättebra, den ger mig inga nära döden upplevelser.)
Det roliga var att jag hittade en för nästan 3000 kronor!
Funderar lite smått på vad den kan göra som ingen annan brödrost kan. Jag såg inget speciellt. En brödrost för det priset borde väl kunna typ... baka muffins eller nåt?
Men det kunde inte denna.
det kan säkert ingen brödrost, men 3000 kronor?? Vad är så speciellt med den? Snälla någon, berätta!

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©