Mitt i flytten

ja jag sitter här och undrar vad jag ska göra egentligen. Har packat ner alla våra kläder så jag hoppas verkligen att Emil har packat en väska med nödvändigheter för de närmaste dagarna.
Som jag faktiskt bad honom att göra.

Märkligt nog är min klädlåda mindre än Emils. hmm... Plus att Emils blev jättefull, min blev liksom lagom full.

Emil är på jobbet idag, det är därför jag ordnar detta åt honom. Men ärligt talat, jag var tvungen!
han bara slängde ner allt i lådan och jag tänkte "nejnejnej! Du behandlar inte kläder så!!" så jag erbjöd mig graciöst att ta över packningen av hans kläder.
och det ledde givetvis till att jag hittade ett gäng tveksamma val av färger och annat skit i klädväg i hans garderob.
Jag menar, vad i h-vete? en lila skjorta som skimrar i... brunt? vad fan?
En äcklig och för övrigt trasig gulaktigt vit tröja.
6 st avtagbara byxben. Vilka byxor dom är avtagna ifrån vet jag inte.

Jaja. de mest tveksamma valen la jag i en hög på hans datorstol så får han titta på det när han kommer hem.
ja just det, han jobbar sitt sista pass ikväll!

Tacka gudarna för det. för annars skulle jag säkert bara sitta och spela WoW med honom hela natten.
Killarna i vårt nya svenska guild tyckte vi skulle göra hardmodes. Jag var tveksam och blev glad att det inte blev något. Måste ju PACKA ju!

Frida och Pierre är så mycket före oss. Nu ska jag packa tallrikar. och bestick. Allt ska ner.

Nej, vi ska inte ha något att äta med.
Jag har ingen mat ändå.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©