Sol och värme

Herregud vad varmt och skönt det är ute.
Även om åskan ligger i luften. Och jag är ledig ikväll.skönt.men vad ska jag hitta på?


Uteliv hade varit kul men jag är pank. Plugga är nästa grej som borde göras.har inte minsta lust att misslyckas på en tenta. Jag har inte gjort det än så det vore väl dumt nu. D
et gick bra på examinationen förresten.

Filmen läggs strax upp så ni kan beskåda den själva!nu ska jag ta mig hem.


De här blommorna hittade jag på väg hem från skolan, mitt i ett hav av maskrosor.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©