Klänningshysteri

Jag känner mig hyfsat säker på att jag visst vågar ha den figurkramande klänningen till Kens bröllop i helgen. Så kramande är den förresten inte.

Vad har fått mig på andra tankar då? För en vecka sen var jag helt på det klara med att ta den svarta klänningen och göra den lite mindre svart istället. Det vill säga, skaffa ett snyggt rosa band att ha i midjan. Och välja en grön väska. Och gröna pumps. Och färgglada smycken.
Men nu är jag på andra tankar. Mycket eftersom jag har skaffat nya skor. Svarta gladiatorsandaletter med 8 centimeters klack. Jag älskar dem, och de passar så bra till klänningen. Äntligen ett bra köp som jag inte behövde ångra.

Nu ska jag ner på stan. Mest för att jag känner mig ensam.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©