I sundsvall

Fantastiskt fin stad Sundsvall.

Nu har jag gjort ett av de saker jag skulle göra i den här stan.
skaffat mig ett bibliotekskort.
Yay.
Tyvärr funkar typ inget på de här usla datorerna.
USb-minne, vad är det?
Suck. Jaja.
Inget att göra åt. Ska strax låna en ordbehandlingsdator som klarar av WORD. För det gör ingen annan dator.
Men de är snälla här på biblioteket iallafall.
Jag såg precis en ko ute på stan förövrigt.
Jag vet inte varför.
Jaja.
Utanför biblioteket satt en snubbe som stötte på mig. Han sa att jag var fin och bad om mitt nummer.
Jag sa att jag var upptagen.
Haha. Loser.
det här är det sista ni hör från mig på ett tag.
Vi har ju alltså inget internet än.
Suck.
Menmen.
Nu ska jag gå och boka en vettig dator utan internet.
Bye.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©