I'm freaking out!!

Suck.
Jag hänger inte med alls i det här.
Jag flyttar nu.
Snart. några dagar.
Och jag har inte ens packat och jag har en dag på mig att göra det. på fredag. Det är också min sista dag i stan.Min sista natt i min säng lär väl vara där nånstans också.
Jag är rädd.
Och ledsen för att jag inte hunnit med allt.

Jag tror inte att jag hinner träffa den där speciella vännen som jag har längtat efter att träffa hela sommaren.
Det har inte funnits tid. Och nu flyttar jag och då finns det heller ingen tid.
För det är dyrt att komma hem. Och dyrt att åka upp.
Skitsamma.
NU är allt försent ändå.
Jag åker för sista gången med jobbet på lördag. känns lite tråkigt men ändå stressigt att jag inte har hunnit med allt än. Jag borde ha flyttat för flera dagar sen. Det här är det längsta vi kan vänta. Emil börjar skolan snart. Jag börjar... ingenting snart.
Jag känner det i magen att nu är det snart där.
Tiden har gått så fort.
Givetvis börjar frågor komma upp i huvudet nu.
Allt det där man grubblar på hela tiden men som man bara vill skjuta ifrån sig.
Om det är smart, om det är genomtänkt...
Om jag gör rätt, om det kommer att bli ensamt.
Egentligen är det bara att acceptera allt som det är.

Men snälla ni, kan ni bara låta mig träffa er allihop innan jag åker. en sista gång för gammal vänskaps skull?

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©