Jag blundar...och håller andan lite till...

Många saker kan få mig att vilja gå upp i rök.
Förlåt att jag är så otroligt dålig på att skriva här. Jag vet inte varför. Det bara blir.
Okej jag vet.
Jag har ingen som helst inspiration och jag mår skräp.

Jag orkar inte lägga upp några bilder på lägenheten för att den ser ut som skräp och jag orkar inte städa.

jag var på arbetsförmedlingen idag och jag fattade absolut ingenting.
Jag vet inte vad jag ska göra där.
Jag förstod ingenting.
Fanfanfan.

Jag är säkert korkad eller bara helt dum.

Eller vill jag det bara inte.
Ingen har väl nånsin fått hjälp via arbetsförmedlingen?
Eller?
Suck.

Jag måste få ett jobb.

Och värdelöst går det på boendesökarfronten också. jag fattar inte att det inte ska gå att komma ihåg mitt användarnamn. jag har skrivit i varenda namn jag kunnat tänka mig men typ inget verkar finnas. jag är inte så smart. hur i helvete har jag kommit på ett användarnamn på den där dumma sidan som jag inte kommer ihåg? Jag har inte så många val. Det är typ Elin, eligin, elint eller något liknande. Det är alltid dom jag använder.
WHY OH WHY är det inget av dom??
Suck... kanske, tänker ni att det råkar vara så att de har tagit bort min användare eftersom jag sällan är inloggad? Jo, det tänkte jag också. så jag bestämde mig för att försöka göra en ny användare. Det gick inte för de har tydligen mitt dumma personnummer inlagt.
Jag kreverar.
Snart använder jag fridas och låtsas att jag är hon resten av mitt liv. suck!!! SUCKSUCKSUCK!
Jag hatar mitt liv.

2 kommentarer:

Frida T | 12:56 em

mm...gör det. det löser nog alla problem.
Jag har fått min WWRY-bok!!!

Frida T | 12:54 fm

Och du hatar inte ditt liv. du är bara lite trött på att inte ha så mycket att göra om dagarna... Snart vänder det.

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©