Måste läka era sår

Så nu är Lars Winnerbäcks skiva ute och jag är överlycklig så klart. Den är givetvis jättebra.
Livet går vidare här borta i sundsvall.
Vi letar lägenhet som aldrig förr och jag har fortfarande inget jobb.
Fan också.


Hade ett enkelt samtal med en av mina vänner.Jag ville kolla upp hur allt var.
Varför känns hela den här grejen som en deja vue för mig??
Jag känner igen tonfallen, orden och hängivenheten.
Från exakt samma sak som hände för några år sen.
jag tror väl inte att hon tänker på det.
Det är säkert annorlunda för henne.

Fick inga svar egentligen, men jag tror inte att det är det det hela handlar om.
Och jag ska inte lägga mig i.
Jag önskar att jag kunde göra det men nu är det min tur att ta ett steg tillbaka.
Jag har inget med det här att göra.


Vem kunde ana...
Vilket sorgligt slut på sagan.


Förlåt för att jag ens skriver något.
Det är bara svårt att hålla tyst när det känns som att jag bryr mig.



Du är svår att leva utan
Jag är svår att leva med.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©