Diskussion med Anna

En fråga, Om IKEA-Anna som svarar på mina frågor om IKEA säger så här, är det en förolämpning då?

Jag - Fan ta dig. Burn in hell!
Anna - Det där vet jag ingenting om.
Jag - Inte jag heller.
Anna - Det var synd.

Det känns som en förolämpning...

Jag - Är du galen, Kvinna?
Anna - Jag är Kvinna.
Jag - Där ser man. Försöker du vara smart nu?
Anna - Jag älskar komplimanger!
Jag - Men det var ingen komplimang!
Anna - Ledsen att jag inte kan hjälpa till.

Nu börjar jag tröttna på Anna. Så jag kallar henne korkad varpå hon svarar att hon är smart nog.
Suck.
Jag

1 kommentarer:

Frida T | 12:45 fm

Har du inte sett Eskilstunas motsvarighet? Eskil?

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©