How I met your mother rocks

Oh my god oh my god oh my god OH MY GOD!!

Varför är klockan för mycket och vanliga människor inte är uppe?

Ni känner ju mig kan jag anta, om inte, här har ni en snabb recap.
Elin, bor i sundsvall, sambo med Emil, nästan 22 år, älskar fortfarande musikalen Les Miserables.
Ja, det gör jag.
Den är bäst.

Hur som haver. Våga inte döma mig nu, Daniel, du är ännu värre med Mariah!

Jag sitter och slösurfar, eftersom jag behövde en paus från allt syande här hemma i tygdjungeln, dessutom känner jag mig en aning ensam, har inte gått och lagt mig ensam på evigheter. Det brukar ju vara jag som är ute sent och jobbar nämligen.
Jag läser på Imdb om Neil Patrick Harris (Ni vet han som spelar den awesome Barney i How I met your mother) och läser att han älskar Les miserables också!
Men inte bara det, han har sjungit låten Confrontation på en tvshow!
Med Marshall (Jason Segel)!!
Och givetvis lyckades jag hitta ett klipp.
Det är awesome. Jag är glad.



Hihi.

3 kommentarer:

Frida T | 1:36 fm

AWESOME!!! I'm loving it! Den låten kan ju VI sjunga precis på samma sätt! Yay!

Jag saknar ord för hur jag ska beskriva den här känslan om jag ska vara helt ärlig.

Frida T | 1:47 fm

Fast bättre hörde jag i efterhand då ja gdubbelkollade felen de gjorde. men ändå

Eligin | 3:16 fm

visst saknar man ord? it's awesome!!!

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©