Mascara på posten

Idag på min lediga dag ska jag ta itu med saker. Jag har redan börjat tvätta allt som legat och skräpat överallt. Hela lägenheten är full med rena kläder. Däremot är inte hela lägenheten fin än.
Jag ska diska, jag ska städa, jag ska ska bädda om med sommartäcket och så ska jag plocka undan allt smink som ligger och skräpar.

På tal om smink förresten, idag fick jag ett vadderat kuvert som jag inte kände igen. Jag hade inte beställt någonting i den storleken och när jag öppnade det blev jag ännu mer konfunderad. En mascara!
Jaha...

För att vara mer exakt så heter den "Double extension Beauty tubes" från L'oréal. Jag kommer faktiskt plötsligt ihåg att jag kanske varit med i en tävling för att vinna en sån här. Så jag börjar söka på Glamour.se och se där, där står faktiskt mitt namn med bland en lång lista av folk.
Nice.
Ny mascara. Och den är ganska bra till och med.
Lösögonfranseffekt. Yay. Lite iallafall.

Det var en trevlig början på dagen. Usch, diska måste jag göra ja.

Och dammsuga. Men shh!! Säg inget till Emil! Tänk så orkar jag inte??!

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©