Schlager

Jaha, se så det gick med schlagern i år.

18:e plats.

Ja, nu måste ju alla förstå att man ska lyssna på mig och skicka BWO istället som jag sa.
Inte för att Charlotte var dålig på något vis men det är ingen idé att försöka sig på att visa att man menar allvar i den där dumma festivalen.
Lika bra att försöka sticka ut istället och inte likna någon.
Faktiskt.

BWO hade ägt.

Schlager är för övrigt ett mycket krångligt ord att stava.

Nu är jag sjuk för övrigt.

Jag skyller alltihop på stress över Stockholm nästa vecka.
Varför sa jag ja?
Jag håller på att stressas ihjäl av rädsla för att det kommer att gå dåligt.
Tänk så får jag inte ens sitta vid bordet?

Usch, jag är rädd. För rädd.
HOppas att jag kan försona mig med det här snart.
Annars lär det gå värdelöst för att jag inte ens kan ta mig in till jobbet och öva.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©