Jag vill också ha ett Storybook ending



Årets trevligaste film är givetvis "Enchanted". Varför?
Jo, för att drömmen om Prins Erik aldrig glöms bort.

(Emil liknar ju Prins Erik, litegrann, tycker ni inte?)

Prins Erik är ju just det, drömprinsen. Lite korkad, helsnygg och tror på att man kan bli kär bara man hör en kvinnan i fråga sjunga.
Låter det inte underbart?
Jo.

Jag vill också dansa runt i parken och få alla omkring att dansa med mig och sjunga med mig så att vi blir en enda lång parad av musik och dans.

Jag vill också leva i en musikal och få alla djur att hjälpa mig att städa och sy och laga mat!

Jag vill också kunna sy en klänning av en gardin.
En snygg sådan.

Fan också.

Och så går den dumma tjejen och blir kär i Patrik Dempsey som för övrigt inte alls är sinnebilden av den perfekta drömprinsen, det är ju James Marsden!

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©