Åka till stockholm

Jaha, här ligger jag och är trött.
Vaknade alldeles för tidigt imorse och har inte kunnat somna om. Det kan bero på att jag har tvingat i mig en enorm fruktsmoothie som jag fick lust att göra när jag var i mitt pigga tillstånd för några timmar sen.
Nu ligger jag mest och grämer mig över det.

Dessutom har jag lyckats tacka ja till att åka till stockholm i början av juni.
Jag är inte alls säker på att jag vill åka, eller jo, jag vill ju åka men jag är givetvis en aning rädd för att det kommer att gå åt helvete.
För det kommer du ju troligen att göra.
Eller?

Hoppas inte helt enkelt.

För nu ska jag ju åka iallafall.
Hoppas det blir kul. Jag oroar mig ju bara som vanligt.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©