Städat

Nu har jag diskat allting. tvättat allting, vikt tvätten som varit torr, städat upp på diskbänken, bytt lakan och täcke och försökt mig på att ordna deklarationen.

Det sistnämdna gick inget vidare. men men. Jag ordnar det på söndag eller nåt.
dammsuga har jag inte orkat göra.

Det syns ändå inte!!
Jag lovar.

Vårt golv har en mycket intressant struktur.
Hoppas Emil märker något, annars blir jag lite ledsen.

För övrigt har vi även hunnit med att byta däck på bilen. Dock är jag inte lika duktig som min syster Karin utan istället delegerade jag jobbet till min käre pojkvän.
Själv stod jag en bit bort iklädd stilettklackar och såg allmänt ovetande och tuggummituggande ut.
Jag lekte även med min nya kära rosa kamera.
Japp.
Det är inte så att jag inte kan om jag skulle vilja, jag bara vill inte. Och varför skulle jag, när jag har en kille som gör det utan frågor?


Och kan snälla någon svara på om de tycker att jag ska bli rödhårig igen? Jag har väldigt svårt att bestämma mig nämligen och skulle behöva lite hjälp.
Snälla?

1 kommentarer:

Frida T | 1:37 em

Ja, du vet ju vad jag tycker. För övrigt, vad var modellnumret på din kamera!?! du måste leta upp en bild någonstans så att vi kan få se den på bild. Speciellt Daniel borde vilja det?

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©