kattungar!!



Idag var vi och hälsade på ett par jättesöta kattungar hemma hos Ellinor och Petter.


.........................


(jaha, det var allt jag kunde komma på att skriva... bra...)

De var jättesöta.



Det var trevligt att fika där också.
Klockan hann bli 22 innan Ellinor började ge vinkar om att hon ville gå och lägga sig.

Om ni vill se fler blider på kattungarna och resten av kvällen så är det bara att gå in på min bilddagbok och titta där http://eligin.bilddagboken.se

Do it.

Jag har verkligen värdelös inspiration att skriva något genomtänkt idag.

Imorrn ska jag tvätta för övrigt.
För på onsdag åker jag till stockholm och givetvis är jag fortfarande livrädd men jag tror att det ska gå bra ändå. Eller jag hoppas iallafall.
Och sen får jag åka hem till mitt kära Eskilstuna oh ta det lugnt en vecka.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©