genomtänkt klagomål

Usch vad uttråkad jag är för tillfället.
jag sitter och väntar på Emil som inte har slutat från jobbet än, jag fick nämligen ett städpass, och kan därmed gå hem tidigare. Egentligen. Men nu blev det ju inte så eftersom Emil den klanten fortfarande jobbar och jag måste ju vänta på honom också.
Nåväl.

Och så är jag irriterad på Eleven som slutar sälja min Concealer OCH min ansiktskräm. Båda är jättebra och hur i helskotta ska jag få tag på dom någon annanstans?
Det går inte!!
Jag har kollat halva internet.
Jag är sur.

Vart förutom Eleven.se säljer de TVÅL:s produkter liksom?
Och hur ska jag få tag på min favoritconcealer "I prime under eye Concealer" från smashbox i färg nummer ett?
Jag är ledsen. Inte ens strawberrynet.com har det jag vill ha.
Och så är det nån jävel som bjudit på en grej som jag ville ha på tradera till köp nu-pris. Jag skulle precis till att köpa det när något pucko tyckte att det var genomtänkt att buda istället.FAN! Då måste jag ju vänta i FLERA DAR på att auktionen ska ta slut och dessutom inte går upp för högt i pris! Vem fan budar på Köp nu-grejer när köp nu-priset är hyffsat lågt? Människor är inte kloka.

Dessutom skriver ingen på sin blogg så jag har inget att göra.

2 kommentarer:

Anonym | 2:21 fm

det måste vara jobbigt att vara kvinna. alla dessa problem man kan skaffa sig.

;)

Anonym | 11:58 fm

Been there, done that.

Förlorade ett vad och fick gå i en hel ballerina outfit under en skoldag.

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©