Ilandsproblem

Jaha, då var man på sitt sista pass i stockholm då.
Har hunnit träffa Linda idag också, bara kort dock men det var trevligt ändå.
Vi har inte setts på evigheter så det var ett par saker att uppdatera varandra på.
Hon och Mattias har ju nyligen firat sin femårsdag!
Och så har hon fått jobb på advokatbyrå och bor i Sundbyberg.

Och hon har inte ens träffat Emil än. Inte Pierre heller för den delen.
Men det kanske vi kan ordna i sommar. Nån gång borde vi ju kunna ses allihop.

Så imorgon åker jag då tillbaka till Eskilstuna. Har inte bestämt ännu om jag ska stanna och shoppa ett tag eller om jag bara ska ge mig av fortast möjligt tidigt på morgonen, redan när jag slutar.
Efter frukosten alltså.
Men jag vet inte.

Jag får se hur jag känner imorgon bitti helt enkelt.
Jag skulle ju faktiskt vilja stanna ett par timmar nu när jag ändå är här.
Men jag har ingen lust att släpa på min väska i flera timmar.
Men jag behöver ju lite nya kläder.
Jaja.
Jag kan ju förståss låsa in väskan ett par timmar men det är dyrt och jag kommer troligen vara trött.

haha, ilandsproblem for the win.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©