Mardrömspasset??

Jaha, vad gjorde ni på nationaldagen?
Själv har jag varit på jobbet i stockholm och dealat poker i tio timmar och det var faktiskt förvånansvärt roligt.
Fast det började bli jobbigt när klockan närmade sig tre och man tänkte "Jaha, nu går de där hemma hem. Men jag jobbar två timmar till..."


För en liten stund sen kom jag hem till mitt hotellrum.
Nu känns det som att det värsta är över. Imorgon vid den här tiden är jag färdig och kan åka hem. Jag längtar.
Fast det här har varit roligare än vad jag förväntat mig.
Mest för att det är så roligt spel här.
Jag kommer att vara så uttråkad när jag kommer tillbaka till Sundsvall. Menmen.

Ja, så nu sitter jag här i mitt hotellrum med en uppdrucken flaska morotsjuice, eller föresten två, en ligger i soptunnan sen igår.
Ska gå och lägga mig nu.
Godnatt. Vi syns väl.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©