Skola...?

Idag klockan 24.00 går tiden ut för att söka till högskolan eller folkhögskolan eller i princip vilken skola som helst.
Och jag har inte sökt. Nåväl. Det dör väl ingen av. Jag ska iallafall inte flytta härifrån.

Men kanske borde jag ha sökt till sundsvalls folkhögskola för den där regilinjen ändå?
Tja... jag vet inte. På något vis vill jag inte gå i skolan.
Men jag önskar ändå att jag kunde få göra något. Något kreativt.
Såpass att jag äntligen tänker damma av symaskinen igen.
På Torsdag.
Jag lovar.
För då är jag ledig.

Gah, jag har sån ångest. Borde jag söka någonting??

1 kommentarer:

Frida T | 12:45 fm

Folkhögskolornas och Ky-utbildningarnas sista ansökningsdatum varierar. det är inte alls säkert att tiden gått ut till just den skolan bara för att högskolorna satt 15 april.

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©