Jag vet inte ens vad jag har skrivit om...?

Har väl i princip just kommit hem innan jag skjutsade hem Jobb-Jesper som jag kallar honom (Okej, det gör jag inte). I princip så har jag väl inte just kommit hem heller eftersom jag redan har hunnit borsta tänderna och underhållit mig själv genom att titta på Daniel som försöker mima till Touch my Body med Mariah Carey (Ja, vem annars?) i dubbel så snabb hastighet. Jag har även hunnit med att se den galna filmen med hennes hund som Daniel så snällt också har länkat till på sin blogg.

Tack Daniel för att du förgyller mina nätter när jag jobbar sent och kommer hem och har inget att göra alls.

Jag har även hunnit med att bråka med Svenska Spels hemsida. Det var inte alls roligt och nu är jag trött och vill sova. Det börjar ljusna i horisonten ser jag så det börjar väl bli dags att sova.

Så här ser det ut utanför mitt fönster just nu, och klockan är alltså 04.21 på morgonen. Ja och där ser manmolnfabriken också. Så trevligt.

Jag ser jättepigg ut givetvis, trots att jag fått höra hela TVÅ gånger idag att jag ser trött ut. Jag som tyckte jag såg bra ut idag...?

Tänk så fel man kan ha.
Ingen bild på mig alltså.

Nu har jag för övrigt lagt upp bilder på lägenheten, så är ni intresserade av att se hur jag och Emil bor och dessutom fullständigt missat att jag har en bilddagbok (som är föga uppdaterad, men ändå) så kan ni gå in på den här adressen http://eligin.bilddagboken.se/p/main.html

Jag blir ju alltid glad om nån skriver något fint där. Emil sover. Ska nog gå och väcka honom lite lätt nu tänkte jag. Eller tja, jag ska iallafall försöka smyga mig ner i sängen obemärkt.

Godnatt.



1 kommentarer:

Frida T | 12:44 fm

Hur gick det förresten med de där vaserna du köpte på tradera? blev det bra?

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©