Ny telefon - eller - nej.

Jag var helt inställd på att skaffa en ny telefon idag. Att bli abonnent. Skaffa ett abonnemang och få en fast summa att betala varje månad för det jag ringer och därmed få en mobil med på köpet. Jag har alltså tänkt bli kund på tre.
Och jag var där, med mamma dessutom, som tyckte att XT mini pro verkar vara en jättefin liten telefon. Sen det där med standbytiden och taltiden, det får jag väl leva med. Det kanske jag kan fixa med nån smart app.

Just det, app. Jag ska börja använda appar.

Hur som helst så skaffade jag aldrig en mobil. Killen som var i butiken var inte lika intresserad av att sälja som andra telefonförsäljare är. Märkligt. Men trevligt i för sig för då kan man ju gå in i telefonbutiker utan att känna sig tvingad att köpa något. Fast den här gången ville jag ju köpa något. Men jag orkade faktiskt inte vänta på säljaren så jag tänker vänta tills någon annan jobbar. Nån som vill sälja och går fram och börjar prata med sina kunder. Nån som kan ge mig en telefon direkt.

Men nu fick jag ju tid att fundera igen. Nu ska jag jämföra HTC Legend med X10 mini pro och se vilken som är bäst.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©