Så trött på att finnas till

jag kom precis hem (eller kanske för någon halvtimme sen) från Norrköping. Norrköping är en trevlig stad men med alltför många rondeller. trött på att köra bil.
Trött på att behöva lämna tillbaka dom.

Idag hade jag en underbar kolsvart audi som var en dröm att köra. Den såg lite ut som en limousin tyckte jag.
Det är det jag tycker om med det här jobbet.
Att få köra en massa fina high tech-bilar med en knapp som handbroms och digital display och farthållare.
I love it.

Sen är det ju det där med tidiga mornar.
Men men.
Sånt man får ta.
Ska skriva in lite statistik från de olika platserna nu, så att jag får det gjort. Det vore nog bäst om jag gjorde det nu, tycker jag.
Sen så ska jag skriva utvärderingen klar för idag.

Sen tänkte jag nog smita bort till Emil.
Om jag orkar. Sanningen att säga så orkar jag nog inte, men jag vill.
Undrar om han kan bära mig hem till honom??

Igår sa du det där underbara som fick mig att få tårar i ögonen av glädje. "Du är det vackraste jag har i mitt liv" sa du där när vi låg i sängen och tänkte försöka sova. Givetvis visade jag det inte, tack Gud för mörker. Men mitt hjärta hoppade ett extra slag.

Sitter och läser Kens blogg nu. Han klagar på när jag glömde en uppäten avokado i tv-rummet. Jag tog givetvis bort den samma dag. jag behöver bara lite påminnelser ibland.
Ken skriver att deras granne har högljutt sex. Det har de också. Men det pågår bara några få minuter. Det är det som är kul med dom. Man hör om skitbra från Emils rum, men ännu bättre från badrummet. Hehe.
Vill ni läsa mer på Kens blogg så får ni gå in på www.youaremypurpose.blogspot.com. Där skriver Ken om sina dagar och om Annelie. Det står tydligen även om när jag och Emil har sex, dock inte när Ken och Annelie har sex. Varför?
Det ska jag börja skriva.
Jag tror dom hade sex igår. För då sov Annelie där om jag minns rätt. Men jag är dålig på att gissa när dom har sex. jag har visserligen lyckats knacka på deras dörr ett par gånger när jag inte fått komma in, så jag antar att dom gjorde nåt sånt då.

Just ja. Skriva statistik. Så var det.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©