Så blev det

Fan.
Jag glömde The riddle-noterna hos Emil.
Och dessutom glömde jag finale-filen Frida skickade.
SUck.


Och jag som gjorde sånt besvär med att ta med dom dit för att jag skulle fixa det.
Men jag kan inte vara hos Emil jämt. Jag bor faktiskt inte där.
Och det vet jag.
Det är bara så svårt att inte vara där när Emil finns där.

Så. Lite frågor har ställts nu när jag varit offside på sidan ett tag.


Fråga 1: Varför tog jag bort nästan alla av årets inlägg?
Svar: Detta får ni ringa mig och fråga eftersom det faktiskt är privat.

Fråga 2: Har jag slutat skriva helt nu och lagt ner sidan?
Svar: Nix pix. Jag är jätteaktiv vid min dator. Bara inte jämt vid bloggen.

Så... Jag minns också att Frida undrade vem "han vi aldrig talar om" är. Mannen med många namn. Du känner honom också.



I övrigt har vi inte gjort så mycket. Har köpt ett par "Frank Dandy Superwear" idag på Vingåker Outlet. Okej, mamma köpte åt mig.
(Ja, hon köpte ett par till dig också Frida. Dom är rosa-röd-en massa såna färger-randiga, hoppas du gillar dom.)


Mina var lila med några snygga blommor på.
Heh.
Ville köpa likadana till Emil, men killarnas kalsonger som var gjorda i det tyget var rätt fula.
Och dom som Frida fick fanns inte i herrmodell.
Jaja.
Bättre lycka nästa gång.





Jag börjar fundera på att använda min snygga rödrutiga kjol med alla de där volangerna och grejerna under den. Jag saknar ju den kjolen, har inte använt den på urlänge. Jag minns knappt när.


Tja... den är ju för varm för sommaren och för fin till vardags på nåt vis. Fast egentligen inte. Vem säger att man inte kan använda snygga saker till vardags? det är väl bara att klä ner den en smula antar jag. Men jag vet ju inte ens vad jag ska ha till den. Jag har inget som passar längre. Jag minns inte vad jag hade som passade den. Hm.. .en recheck bland mina bilder är helt klart befogad.



Jag hade den på Gotland för länge sen. Här var en inte alltför bra bild på mig som dricker te på gotlands bibliotek iklädd den kjolen och Fridas jeansjacka. Jag har även på mig min übersnygga sjal som jag fortfarande använder jämt (Fast den börjar lukta lite konstigt, ska nog tvätta den) Och min önderbara röda keps! Var i helskotta är kepshelvetet? Sist jag använde den var jag hemma hos Kim i Stockholm när han just flyttat dit.
Sen dess har jag inte sett den. Suck.

I övrigt har jag en ny sminkväska som är lite mindre och genomskinlig och mer lättöversiktlig än min förra. Det är bra.
Men jag har givetvis kvar den förra också. Den är bra till att ha större grejer i och sånt jag inte använder så ofta och till resor.

Oh jag var för övrigt på Tuna Park häromdagen!
Och hos frisören där så reades det ut OSIS-produkter. Två för 99 kronor. Givetvis köpte jag två för 99 kronor. Jag är jätteglad givetvis.

Så har jag även bestämt mig för att uppdatera min blogg litegrann efter alla dessa förändringar.
Det var lika bra. Så säg hej till ROSA!
(Fast snyggare rosa än vad jag lyckas få till på den här sidan)

Ja, det var väl typ allt. Ska väl skriva något annat lite senare i år.
Förhoppningsvis ska jag göra lite viktigare saker först.

0 kommentarer:

Journalistiskt innehåll

Höga berg och djupa dalar. Här, omkring 65 mil söder om Haparanda så finns inte sånt.I Kalmar är jorden platt. Här ryms plötsligt bara skolan, och för en före detta pokerdealer så är faktumen svåra att greppa.
.
Hur gör man egentligen för att spara pengar?
Hur beter man sig som student?
Och hur i hela friden håller man sig så uppdaterad som en journalist borde vara?
//Eligin

Made by Eligin ©